Canalblog
Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
egitimciler
19 juillet 2013

ÇOCUK HEYECANLARININ KARAKTERİSTİKLERİ

lan öykülerden sonra ırkulmaya başlandığı düşünülürse, öğ renmenin duygusal gelişimdeki etkisi apaçık görülür. Heyecanlar, çocukların toplumsal uyumlarını etkilemeleri açısından da özel bir önem taşır. Heyecanların bu konudaki etkinlikleri şöyle sıralanabilir:...
Publicité
Publicité
19 juillet 2013

SOSYAL GELİŞMENİN BOYUTLARI

lcnmcsi vc birlikte yaşamanın gerektirdiği kurallara uyabilnıe- sidir. Bu da zamanla oluşmaktadır. SOSYAL GELİŞMENİN BOYUTLARI VE BU GELİŞİMİ ÖLÇME SORUNLARI Psiko-sosyal gelişim, soyut olarak değil, bireylerin davra nışları temel alınarak İncelenmektedir....
19 juillet 2013

Bireyin tüm yaşamı

Sosyalleşme, birçok karmaşık faktörün etkilediği bir olu şumdur. Bireyin sosyalleşmesinden, bir anlamda, yaşadığı kül türü ve dolaylı olarak bu kültürle bağlantılı diğer kültürleri öğrenmesi kastedilmektedir. Bir diğer anlamında ise, sosyalleş me, kişinin,...
19 juillet 2013

SOSYAL GELÎŞÎM

elem ve haz farklılaşmış bir durumdadır. Elem, hazdan daha erken görülür. 3-6 aylar arasında «öfke» ve «korku» tepkilerine rastlanır. 1 yaşma doğru hazzm doyumla birleşmesi sonucu «sev gi» oluşur (13). F.* SOSYAL GELÎŞÎM İnsan, biyo-kül türel ve sosyal...
19 juillet 2013

Emotional

E. DUYGUSAL (Emotional) GELÎŞİM «Emotion» (emosyon) (*) sözcüğü, Latincedeki harekete ge çirmek anlamına gelen «emovere» kökünden gelmektedir. Webster’s Sözlüğü de aynı kavramı anlatmak için bireyin ya şamında bir canlanma, hareketlenme anlamına gelen...
Publicité
Publicité
18 juillet 2013

Mesleğinin sorunları

ELEKTRİK ÖĞRETMENİ TANIM Çalıştığı eğitim kurum ya da kuruluşunda; öğrencilere ya da yetişkinlere, elektrik meslek alanı ile ilgili eğitim veren kişidir. GÖREVLER Elektrik meslek alanı ile ilgili hangi bilgi, beceri, tutum ve davranışların, hangi yaş...
18 juillet 2013

Büyüme Temposu

belli dönemlerde, yüzlerde (fazlarda) ya da farklı hız derece lerine sahip «dalgalar» halinde gerçekleşmesi, yani bazen hızlı, bazen yavaş olmasıdır. Büyüme temposunda çocuktan çocuğa farklılık olsa da, yani bazı çocuklar daha düşük, bazıları normal,...
Publicité
Publicité
Publicité
Archives
Publicité